Klacht: Slechte service

op 01 februari 2014 over Smullers in de categorie Snacks

Ik was vanavond bij Smullers Amersfoort! Daar vraag ik of ik mijn briefje van 5 euro aan de kassa mag wisselen voor de muursnack want er is alleen een munten wisselaar. Nee was het antwoord op een zwaar geïrriteerde toon! Maar JE kan wel hier bestellen… Dus ik vraag om 2 kaassoufles (actie 2 voor 2 euro) en een kroket. Dedame in kwestie gaat verder op haar geïrriteerde toon dat er een actie geld voor de kaassoufles. Of ik er vier wilde? Nee zei ik. Ze maakt de rekening zucht erg diep en wil mij 3 soufles en kroket laten betalen. Nee en ik herhaal mijn bestelling voor de 4 de keer!! Antwoord van deze dame weer op haar bekende toon! Nou ik dacht dat je er 3 moest maar best dan niet… Toen ben ik maar weggelopen en wat mij betreft nooit meer terug te komen bij enkele Smullersfiliaal. Want als ze zulke mensen door een selectieronde durven te laten gaan terwijl er heel veel mensen met wel een greintje fatsoen hebben graag aan het werk zouden willen!!

Mensen die aangenomen worden bekent laten worden met normen en waarden!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Smullers

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Smullers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jsz1986@gmail.com