Klacht: Slechte service

op 21 mei 2021 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

In februari heb ik een examen gereserveerd van €149,-. Achteraf hoor ik dat dit een examen is waar ik een voucher voor krijg. Deze ook gekregen. Meteen een mail gestuurd waarin mijn gegevens stonden, zodat ze het geld terug konden storten. Op aanraden van de LOI zelf!!

De laatste maanden er zo onwijs vaak achter aan gebeld, maar krijg te horen dat het is teruggestort.. Samen met mijn vriend mijn privé rekening nogmaals bekeken, maar geen terugstorting van de LOI!

Hier screenshots van gemaakt en weer opgestuurd naar de LOI aangezien ze bewijs wouden hebben!! Volgens hun is het overgemaakt, dus ik moet het er maar mee doen!

Helaas ben ik hier best eigenwijs in en laat ik het er niet zo maar bij zitten. Het gaat niet om een tientje, maar om €149,-!!!!!!

Als de €149,- op mijn rekening staat!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 26 mei 2021 om 11:00 geantwoord

Beste Lisan,

Uit jouw klacht begrijp ik dat je al lange tijd wacht op een terugbetaling van het examengeld. Naar aanleiding van je bericht heb ik gelijk contact opgenomen met de financiële afdeling en het bedrag is teruggestort. Voor de veiligheid heb ik alle informatie hierover op de mail gezet, zou je hiernaar willen kijken? Mocht je naar aanleiding hiervan vragen hebben, kan je daar ook reageren.

Robin
LOI Webcare

Heeft op 26 mei 2021 om 11:01 geantwoord

Er word zeer makkelijk gereageerd en er word niks mee gedaan! Een erg slechte zaak van de LOI.

Alle klachten die gemeld zijn door Lisan1000