Klacht: Slechte service

op 02 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Als trouwe Telfort abonnee dacht ik laat ik eens goedkoper proberen te bellen. Dus overstap geregeld naar Simpel met nummerbehoud. Alleen bellen en belplafond ingesteld van EUR10 voor alle zekerheid. Bij de overstap lukte het mij niet het belplafond en stopzetten voicemail in te stellen, omdat er storing was op hun website. De groene knop, die er normaal wel zit, was ineens weg… Tja, achteraf vraag ik me af of dit niet een truc is… Gelukkig lukte het mij na enige tijd wel, maar wat bleek ineens was mijn telefoon geblokkeerd. Op het programmaatje dat ik via internet had gedownload bleek dat ik nog voldoende beltegoed had, dus dat kon het niet zijn. Mail gestuurd naar Simpel, maar kreeg uiteraard geen antwoord. Wacht daar nog steeds op. Vandaag ontdekte ik dat er meer dan mijn belplafond was afgeschreven, wat natuurlijk onmogelijk is. Dit bedrag heb ik gestorneerd. Trouwens als je Simpel belt, kom je in een keuzemenu, waar mijn optie uiteraard niet bij staat. Met als resultaat grote frustratie en een nieuwe abonnement bij Telfort! Zij zijn in ieder geval wel eerlijk en bereikbaar. En daarnaast heb ik ook bereik vwb het bellen, want als ik hier in huis wil bellen moet ik op zolder gaan zitten of buiten gaan staan. Dat is toch absurd!

Betere bereikbaarheid, klachtenafhandeling, beter netwerk, beloftes nakomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:26 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Myanna