Klacht: Slechte service

op 03 juli 2019 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Dit heb ik nog nooit meegemaakt!
Ik kreeg netjes een mailtje van T-mobile dat ik mijn abonnement mag verlengen.
Op een maandagmiddag had ik zin om eens te kijken wat T-mobile voor moois had voor mij.
Zodoende ben ik naar het filiaal in Heerhugowaard gegaan. Dat ik de verkoper vroeg of hij iets voor mij kon betekenen kreeg als antwoord nee”…. Ik was met stomheid geslagen. Ik heb geen aanbiedingen zei hij, en ik moest maar een andere keer terugkomen?? Ik heb nooit om een aanbieding gevraagd… Ik wilde simpelweg weten of er iets voor mij tussen zat. Met 2 minuten stond ik weer buiten… Compleet verbaasd dat ik gewoon niet geholpen werd?? Ik heb het even laten bezinken, en heb T-mobile klantenservice gebeld en deze klacht neergelegd. Ik zou teruggebeld worden… Maar u raad het al… Niet teruggebeld… Volgende dag weer gebeld, en ook na dit telefoontje zou ik terug worden gebeld…. Wederom niet teruggebeld… Bij deze wil ik mij tot deze site richten om onder de aandacht te brengen dat T-mobile helaas zijn klanten totaal niet serieus neemt. Ik weet genoeg, en verleng hier dus niet mijn abonnement. En zal hier zeker veel slechte recentie’s over verspreiden.

Als ze me tegemoet komen met een hele goede service, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat het na 3 pogingen er nog inzit.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]