Klacht: Slechte service

op 17 september 2018 over Philips in de categorie Electronica Merken

Hebben meerdere lampen van Philips deze bedienen we met de app door middel van de hue bridge. Nu had de bridge bij ongeluk teveel stroom gehad waardoor de bridge was doorgebrand. Heel het weekend de lampen onbruikbaar geweest. Zelf een nieuwe bridge aangeschaft en de lampen met veel moeite weer kunnen verbinden. De lampen waren namelijk gekoppeld aan de oude bridge die het niet meer deed waardoor alle lampen losgemaakt moesten worden om de serienummers los in te voeren en weer te koppelen. Een van de lampen heeft geen serienummer deze kunnen we nu niet meer koppelen omdat hij nog gekoppeld staat aan de kapotte bridge. Hierdoor dus onbruikbaar. Een klacht ingediend bij Philips hierover. Het antwoord wat we kregen kwam erop neer dat het van ons niet handig was geweest om de bridge bij ongeluk te veel stroom te geven. Nu dus nog steeds een onbruikbare lamp. Ondertussen al 8 lampen ( eigenlijk 9 ) in gebruik en waren van plan om langzaam het huis verder te voorzien van hue lampen. Wanneer er zo situatie voordoet verwacht ik een betere service van Philips door bijvoorbeeld te zorgen voor een nieuwe lamp die we kunnen koppelen. En niet het verwijt dat het aan ons zelf ligt.

Wanneer Philips met een betere oplossing komt voor ons.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mvanmook