Klacht: slechte service

op 14 september 2018 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

een paar dagen terug een vakantie geboekt naar las vegas. het gaat om een pakket reis met vluchten hotel.
na dagen bezig geweest te zijn naar het zoeken van goed aansluitende vluchten hebben we geboekt.
en wat blijkt 2 uur na het boeken is het pakket goedkoper geworden.
daarna contact gezocht met expedia via de telefoon, ik kreeg een medewerker aan de lijn die het ging uitzoeken.
hij zei dat het pakket duurder was dan waarvoor ik het geboekt had. maar het was de resort fee a 220 euro die hij mee rekende. ( beetje gek dat ik hem dat moet uitleggen dat dat excl is)
hij gaf me 2 keuzes de reis geheel annuleren of een mail te sturen met screen shots van de nieuwe prijs
omdat de prijzen op expedia iig voor las vegas fluctueren heb ik gekozen om een mail te sturen.
meteen een mail gestuurd met de screenshots. de volgende dag een reactie terug met een link om het verschil terug te krijgen. helaas de link werkt niet….. weer contact opgenomen via de telefoon en aangegeven dat de link niet werkt. wat blijkt ze hebben mij het mail adres gegeven van de verkeerde afdeling. de vrouw ging het allemaal even uitzoeken. na 6 minuten in de wacht gestaan te hebben wist ze zelf ook niet waar ik het heen kon sturen en waar ik met mijn vraag terecht kon.
en gaf ze mij als enige de optie om de reis te annuleren en opnieuw te boeken….
wat een slechte service dat jullie dit zelf niet intern regelen…… en ik jullie personeel moet wijzen op vlucht tijden overstap, en de resort fee.

het is tot op heden nog niet geregeld en heb nu in totaal met 2 mensen mail contact gehad en 3 verschillende mensen telefonisch contact gehad.
hopelijk reageerd er iemand die mij kan helpen.

Mvg,
Mike.

verschil terug betalen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mikevdb13