Klacht: Slechte service

op 07 september 2018 over Schoonenberg in de categorie Zorghulpmiddelen

Mijn (schoon)moeder, woonachtig in Spanje maar gewoon verzekerd in Nederland, stuurt een mail naar Schoonenberg (Rotterdam) met de vraag of het mogelijk is voor haar een gehoorapparaat te kopen met bijbetaling door verzekering (CVZ Buitenland) en een deel voor eigen rekening. Ze krijgt een bevestiging van Schoonenberg waarin beschreven wordt wat het deel is dat moet worden bijbetaald. De rest, wordt door Schoonenberg geregeld en daar hoeft ze zich verder niet druk over te maken. Ze boekt een ticket en gaat naar Nederland om dit te regelen. Betaald haar deel keurig en klaar. Nu 2 maanden later krijgt ze opeens van Schoonenberg een brief waarin wordt gesommeerd om nogmaals € 1.167,75 te betalen en de toon van de brief is heel dreigend! Gelukkig hebben we alle mailtjes nog van Schoonenberg waarin ze schrijven dat ze verder niets hoeft te betalen. Wij hebben vervolgens geprobeerd telefonisch contact op te nemen met Schoonenberg, maar het antwoordapparaat gooit je telkens na het afspelen van de welkomstboodschap eruit. (100x geprobeerd) en na het verzenden van een mailtje krijgen we reactie dat ze gesloten zijn tot zeker eind September. Je kunt dus niemand bereiken. Dus, wij betalen niets!

Wij zijn tevreden als deze rekening wordt ingetrokken en mijn schoonmoeder een excuusbrief (bloemetje ofzo) krijgt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoonenberg

Reactie van de melder van de klacht mkupers

3 maanden geleden - Schoonenberg heeft het inmiddels opgelost! Bedankt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoonenberg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mkupers