Klacht: Slechte service

op 19 juni 2018 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Defecte televisie, service is erg ver te zoeken bij Philips. Doen net of ze vragen niet snappen en de consument dom is. Meerdere malen telefonisch en via mail contact. Steeds andere beloften en andere kosten te horen gekregen. Kunnen niet uitleggen hoe een service verzoek gaat verlopen en niet wat het gaat kostten.

Gewenste Oplossing:

Duidelijke en kloppende informatie geven. Het repareren van onze TV!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door N.Hermeling