Klacht: Slechte service

op 11 juni 2018 over Eve-fashion.com in de categorie Internetshops - Kleding

Op verzoek mijn retourzending per email aangemeld met de reden dat ik niet tevreden ben over het product en het stiksel is los gelaten (slechte kwaliteit). Retournummer gekregen en de levering netjes geretourneerd. Nu per email een antwoord terug gekregen dat zij de retour niet kunnen verwerken. Dit beargumenteren zij met onwaarheden en kijken niet naar een oplossing waar ik om heb gevraagd. Totaal geen sprake van enige service. Alles zwart op wit in mijn email waarin ik verwijs naar hun voorwaarden. Hier geen reactie meer op gehad. Ze mogen een voorbeeld nemen aan Zalando, HM etc. Nog nooit zulke ongein meegemaakt daar.

Ik ben pas tevreden wanneer mijn retourzending, die zij in hun bezit hebben, netjes wordt verwerkt zoals het hoort. Daarnaast verwacht ik op zijn minst een redelijk en fatsoenlijk antwoord terug. Ze laten klanten opdraaien voor kosten waar zij verantwoordelijk voor zijn!

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eve-fashion.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Desiree Duijst