Klacht: slechte service

Spijkerbroek8 op 11 april 2018 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kledingkast gekocht en binnen een jaar stond deze op instorten zit nu al 5 weken te wachten op een afdoende reactie. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Een grote rotzooi en de kast zo vraagt U ja die staat nog op instorten. Ik kan hem niet gebruiken en heb zelf een steunbalkje aan moeten brengen. Anders ligt me hele kledingkastenkamer overhoop. Monteur wist ook niet wat hij zag en zou overleggen met ja met ja met ja met enfin dat wist hij nog niet dus koopt u bij Leen Bakker een kast kijk dan goed naar de garantievoorwaarden. Kortom ze nemen het daar niet zo nauw,

Gewenste Oplossing:

Als ik een nieuwe kast krijg en met spoed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door