Klacht: Slechte service!

op 22 februari 2018 over Lucardi in de categorie Juweliers

Ik heb mijn moeder voor kerst een gegraveerd armbandje gegeven. Binnen een maand brak het armbandje. Mijn moeder gaf aan dat ze er anders een ketting van zou laten maken.Ze heeft niet gevraagd naar een vergoeding voor het armbandje terwijl dit nog in de garantie viel. Bij Lucardi gaf de bedrijfleider aan dat ze voor ongeveer 20 euro een nieuw kettinkje eraan konden maken. Na een week kreeg mijn moeder bericht dat dit 53 euro zou gaan kosten.
Daarna hebben wij weer gebeld en zou er gebeld worden met het reparatie bedrijf. Nu krijgt ze als antwoord dat ze het maar niet moet repareren als ze het te duur vindt…
Mensen mensen. Het ging om een. Armbandje van 20 euro en nu heeft ze geen armbandje en geen ketting. Ik vind het een SCHANDE! Ik raad iedereen af nog iets bij Lucardi te kopen, want service kennen ze niet!

Als we voor rond de 20 euro een kettinkje hebben incl de reparatie! Dit staat ook op papier dat ze dat zouden doen!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KimR