Klacht: Slechte service

op 21 februari 2018 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op maandag 5 februari heb ik mijn bestelling van de Leenbakker ontvangen na een hele lange dag vol spanning te wachten. In het weekend ervoor hebben we de nodige voorbereidingen gedaan om onze nieuwe bankstel te mogen ontvangen. We hebben een dag van te voren het oude bankstel naar de kringloop gebracht, om vervolgens het nieuwe bankstel op maandag in ontvangst te kunnen nemen.
Op maandag 5 februari hebben we tot onze grote teleurstelling het bankstel met een flinke schade ontvangen. Deze hebben de bezorgers ook meteen weer meegenomen.
Nadat er contact is geweest met de klantenservice over mijn klacht is er gezegd dat ik op donderdag 8 februari het bankstel opnieuw kon verwachten. Vanwege de diploma uitreiking van mijn zoon op donderdag 8 februari is het voor ons niet haalbaar geweest om (nogmaals) de gehele dag thuis te wachten op de bestelling. Hierdoor is er een afspraak gepland op vrijdag 9 februari. Op 9 februari heb ik wederom een hele dag vrij moeten nemen van werk. Dit is in één week tijd 2 dagen vrij nemen van werk. Op vrijdag 9 februari hebben we na meerdere keren bellen naar de klantenservice en na één week zonder bankstel in huis hebben we ons bestelling mogen ontvangen om kwart voor 9 ’s avonds. Allereerst waren de bezorgers erg onvriendelijk en hadden totaal geen begrip voor de situatie. Ik heb het bankstel in zijn geheel gecontroleerd om er zeker van te zijn dat er niet weer een schade aan het bankstel was.
Nadat de bezorgers vertrokken zijn, hebben we gauw gemerkt dat het bankstel gammel was en het heen en weer bewoog aan een kant. Hierop hebben we de klantenservice nogmaals gebeld.
Op 10 februari zijn we teruggebeld door de klantenservice met het aanbod om een nieuwe bank te leveren en het oude op te halen. Dit heeft voor mij dus betekend dat ik in totaal DRIE werkdagen vrij heb moeten nemen van mijn werk om te wachten op de leveringen iedere keer.
Op 19 februari heb ik een nieuwe bankstel in ontvangst mogen nemen. Ondertussen hebben wij hier al ruim 14 dagen stress door ervaren, heb ik DRIE dagen vrij moeten nemen van werk en hebben wij één week lang geen bankstel in huis gehad om op te kunnen zitten.
Inmiddels is het bankstel afgeprijsd van 549 euro naar 399 euro. Op 19 februari hebben wij contact opgenomen om de compensatie te bespreken. Ik verwacht en eis dan ook om een compensatie te ontvangen en het verschil van 150 euro terug te ontvangen.
Er is door de klantenservice toegezegd dat wij teruggebeld zouden worden op 20 februari in de ochtend. Na de gehele ochtend gewacht te hebben, hebben we zelf contact proberen op te nemen. En weer tot onze grote teleurstelling hebben we geen duidelijkheid gekregen, vanwege een storing bij het servicedesk.
Wij zijn enorm teleurgesteld en boos om hoe de zaken verlopen en de stress die we hebben moeten ervaren (en nog steeds ervaren) door de slechte service van Leenbakker. De problemen die worden veroorzaakt door Leenbakker zelf worden gelegd bij ons. Dit is uitermate belachelijk en slecht van Leenbakker.
Vervolgens heb ik zelf op 21 februari contact opgenomen met Leenbakker. Zij hebben aangegeven dat zij enkel een compensatie ter waarde van 45 euro kunnen aanbieden en niet meer dan dat.

Een compensatie van 45 euro is wat mij betreft niet voldoende. Ik heb drie werkdagen vrij moeten nemen van mijn werk, wat mij meer onkosten heeft opgeleverd dan de waarde van het bankstel.

Ik ben enkel tevreden als er ter compensatie het bankstel wordt aangeboden voor de actieprijs van 399 euro in plaats van 549 euro. Ik wil dus het verschil van 150 euro terug ontvangen en het bankstel behouden.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Emientje