Klacht: Slechte ‘service’

op 30 december 2017 over Brekz in de categorie Dierenwinkels

Voor ruim 80 euro bestelling gedaan bij brekz.
Standaard wordt een oud adres geselecteerd in hun systeem. Dat is incorrect dus mijn nieuwe adres geselecteerd. Dubbel gechecked voor verzenden.
Krijg ik een mail dat mijn bestelling geleverd gaat worden maar wel op het oude adres. Contact opgenomen met brekz. Medewerkster Samantha kon er verder niks meer aan doen, ik had zelf het leveringsadres geselecteerd en daarmee was het klaar. Succes verder.
Dus naar oude adres gereden(20 min rijden), gewacht op het door dpd aangegeven tijdstip waartussen geleverd zou worden. Geen bezorger gezien.
Dus weer contact met Brekz. Medewerkster Samantha zegt dat het pakket is afgeleverd en dat er voor getekend is. Maar waar en door wie wordt me niet verteld.
Inmiddels contact gehad met bewoners oude adres. Niks geleverd en geen briefje van de bezorger in de bus gehad. Pakket foetsie.
Brekz doet verder niets, die hebben hun geld binnen en beschuldigen mij als klant (die regelmatig voor een flink bedrag uitgeeft in hun webshop) van iets wat ik niet gedaan heb . Je zou toch verwachten dat je klacht fatsoenlijk aangehoord wordt en dat Brekz iets meer moeite doet om het pakket te traceren.
Niets van dat alles. Klacht werd gelijk van tafel geschoven. Zij hebben hun geld en ik kan het fijn uitzoeken. Veel geld uitgegeven, geen bestelling ontvangen. Ik bestel er niet meer.

Pakket terecht op zeer korte termijn of geld terug

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brekz over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Gbeens