Klacht: Slechte service

op 04 oktober 2017 over Primera in de categorie Boekhandel

Deze middag ben ik bij de Primera aan de Bos en Lommerweg langs geweest om een pakketje op te halen. Hiervoor ben ik met de auto speciaal erheen gereden (3 kwartier rijden). Het pakketje zou gisteren na 15:00 al bezorgd zijn. Vervolgens kom ik vandaag na 15:00, nadat PostNL weer langs is geweest (dus mijn pakketje had er sowieso moeten zijn) met de vraag of mijn pakketje er was. Ik werd in eerste instantie snel geholpen, maar toen ze het pakketje niet zo snel konden vinden begonnen ze tot mijn verbazing andere klanten te helpen. Er werd vervolgens niks tegen mij gezegd, waarop ik ben gaan vragen of ze het niet konden vinden. Toen werd mij verteld dat ik zelf kon gaan kijken of ik het zag liggen.. Ik zag hem niet, dus werd er nog even gekeken. Vervolgens kreeg ik de vraag of ik over een uur terug kon komen, want het was te druk. Ik moest alleen terug naar mijn ouders (buiten Amsterdam) omdat ik vanwege een ernstige ontsteking aan mijn hand naar het ziekenhuis moest. Ik heb gezegd de komende week niet in Amsterdam te kunnen komen en dat ik het pakketje (studieboeken) wel echt nodig had. Hier werd voor mijn gevoel ongeïnteresseerd op gereageerd en ze wilden liever andere mensen helpen. Toen ik een kaart wilde kopen, kon ik ineens wel goed geholpen worden… PostNL heeft vervolgens gebeld en kregen te horen dat het pakketje er wel was en dat ik het op kon halen (nadat ik al 20min in de auto zat naar mijn ouders toe). Ook PostNL was het ermee eens dat dit slechte service is. Vind het erg jammer hoe dit gelopen is, want ben nu eigenlijk genoodzaakt de bestelling te moeten annuleren.

Ik heb de boeken nodig. Eigenlijk ben ik pas tevreden als het pakketje wordt verstuurd naar mijn ouders adres op kosten van de desbetreffende Primera.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primera

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primera nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mirrdh