Klacht: Slechte service

op 22 september 2017 over Eye Wish in de categorie Opticïens en brillen

Voorgaand jaar had ik nieuwe glazen gekocht bij Eye wish. Echter heeft een medewerker mijn bril stuk gemaakt tijdens het plaatsen van de glazen. Na 2 weken wachten heb ik een andere bril gekregen. Maar de bril zit helemaal niet goed. Dit heb ik toen paar keer aangegeven maar ik had geen keuze aangezien ze mijn bril stuk hebben gemaakt. Ik heb meer dan 10 keer langs geweest om mijn bril telkens opnieuw te laten afstellen maar het gaat nooit goed. Ene keer te strak, dan raak mijn oor geirriteerd en andere keer wordt het gewoon scheef afgesteld. Ik krijg ook telkens rode vlekken van mijn bril. En elke keer krijg ik te horen als het niet goed is kom maar gerust terug. Ik ben nu gewoon later dan een jaar bezig. En laatst ben ik daar weer geweest voor het astellen van mijn bril was een medewerker bezig met selfies maken ipv klanten helpen. Ik heb eigenlijk nu gewoon een bril gekregen die helemaal niet goed zit. Ik mag wel verwachten nadat ze mijn bril stuk hebben gemaakt dat ik een bril mag kiezen die wel goed zit en die ik wil hebben. Ipv gewoon een bril geven en denken dat het zo opgelost is.

ik wil gewoon een bril die ik leuk vind en die goed op mijn neus is afgestemd.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eye Wish over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eye Wish in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eye Wish een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eye Wish

Heeft op 11 oktober 2017 om 15:32 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Sid-k.