Klacht: slechte service

op 22 juli 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Beste heer mevrouw,

Ik wil een klacht indienen en ik hoop van harte dat we een oplossing door Corendon geboden krijgen.

Mijn zoon heeft in maart een reis geboekt met twee vrienden. Op basis van de vluchttijden hebben ze gekozen voor een 9-daagse reis.
De heenvlucht op 4 aug. 04.20 uur zodat ze om 7.00 uur al op Mallorca aankwamen en daar de hele dag van all-inclusive in het hotel gebruik kunnen maken.
Terugvlucht om 23.59 uur en aankomst in Amsterdam 03.40 uur.

Gisteren de tickets ontvangen. Totaal geen mededeling erbij dat de tijden veranderd zijn! Wat blijkt;
Op 4 aug. vliegen ze nu pas om 19.25 uur! Dat is 15 uur later!! Hierdoor landen ze pas om 21.55 uur en kunnen ze dus geen eten etc meer krijgen Erg slecht en heel sneu voor jongens die het hele jaar gespaard hebben voor de vakantie.
Erg slecht dat er hierover geen contact is geweest.

Voor de terugreis staat op de tickets;
Corendon Dutch Airlines CND112 Palma de Mallorca (za) 12-08-2017 23:59 Amsterdam (za) 12-08-2017 04:50.

Erg raar want dat zou betekenen dat ze er 5 uur op vliegen. Daarover heb ik contact opgenomen met jullie klantenservice en wat schets mijn verbazing;
Het blijkt dat de vertrektijd fictief is en dat de jongens pas vertrekken om 2 uur snachts. Ook hierover geen communicatie gehad. Erg raar dat jullie op een officieel ticket een verkeerde tijd zetten.

Ik vind het dus erg raar dat jullie als grote organisatie niks doen om dit alles te compenseren. Erg slechte service. Zeker het vertrekken van het vliegtuig 15 uur later vind ik erg storend. Een dag wel betalen en geen faciliteiten kunnen gebruiken is voor jongens van die leeftijd erg duur. Het lijkt mij dan ook logisch dat jullie een tegemoetkoming geven.

Compensatie van 1 dag geld terug

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LucJongen