Klacht: Slechte service

op 12 juli 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Een paar dagen terug kwam ik bij een BCC in EIndhoven. Het viel mij op dat er bij binnenkomst geen medewerkers aanwezig waren. Omdat ik moeite had met het kiezen van een camera had ik hulp nodig. Na enige tijd zag ik een medewerker en vroeg ik of hij mij wilde helpen. In plaats van naar mij toe te lopen liep hij door naar de balie en mompelde hij iets op een onduidelijke toon als ”ja zeg het maar”. Dus ik liep naar hem toe en vroeg hem of hij mij meer informatie wilde geven over de camera’s waarop hij reageerde met ”ik zal het proberen”. Dit gaf mij het gevoel dat hij helemaal geen idee had van de producten. Vervolgens vroeg ik een simpel vraagje over de verschillen tussen twee producten en het verschil wist hij niet waardoor hij het moest opzoeken op de computer. Bij terugkomst legde hij het letterlijk in 1 zin uit en keerde hij zich om om weg te lopen terwijl ik helemaal nog niet klaar was met het stellen van mijn vragen. Hierdoor kreeg ik het gevoel dat hij helemaal geen zin had om mij te helpen en dat hij haast had met andere dingen.

Ik zou het fijn vinden als jullie wel medewerkers hebben die weten wat ze verkopen in plaats van zeggen dat ze het zullen proberen. Daarnaast is het belangrijk dat de klanten het gevoel hebben dat ze welkom zijn en graag geholpen worden. In plaats van naar de balie te lopen kon de meneer ook naar mij toe lopen en vragen waarmee hij mij kon helpen. Ten slotte had ik het fijner gevonden als de meneer eerst vroeg of ik voldoende was geholpen en of ik nog andere vragen had voordat hij probeerde aan te lopen, zijn voeten en buik waren nog steeds de andere kant op gericht toen ik mijn andere vragen stelde. Dit laat zien dat lichaamstaal erg belangrijk is!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 31 juli 2017 om 11:47 geantwoord

Beste heer/mevrouw Sanci,

Vervelend om te vernemen dat u een niet zo goede ervaring hebt gehad tijdens u bezoek in het filiaal in Eindhoven.

Uiteraard nemen we u klacht serieus, ik heb uw bericht daarom ook doorgezet naar het filiaal in Eindhoven. De medewerkers worden aangesproken en geattendeerd op hun gedrag.

Ondanks u vervelende ervaring, hoop ik u nog een keer te mogen verwelkomen in een van onze filialen.

Kim
BCC Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door Fundasanci