Klacht: slechte service

op 07 juli 2017 over Dell in de categorie Electronica - Computers

Ik heb onlangs een XPS13 2-in-1 gekocht bij dell. Een laptop iets boven mij budget maar omdat dell zo’n goede klantenservice zou hebben en de laptop echt perfect leek heb ik hem toch gekocht. Ik heb toen de laptop geïnstalleerd en alle programma’s die ik dagelijks gebruik ook. Bij gebruik bleek de laptop om de haverklap vast te lopen dus besloot ik dell te bellen. na bijna vijf uur en een aantal telefoontjes met dell, (waarbij ik iedere keer weer opnieuw in de wacht werd gezet) had ik onder begeleiding opnieuw windows geïnstalleerd. dit betekent dan ook dat de laptop terug gaat naar fabrieksinstellingen en ik dus weer alles opnieuw kon downloaden. Nu werkt de laptop beter, maar nog steeds niet naar behoren. Daarnaast krijg ik een melding dat mijn licentie voor windows binnenkort verloopt. Dus ik heb dell opnieuw gebeld. Dat mijn laptop vastloopt als ik mijn active pen in chrome gebruik moest ik maar accepteren. En dat de licentie verloopt, komt doordat ik windows niet juist zou hebben geïnstalleerd. Dit terwijl ik dit volledig, stap voor stap, heb gedaan met een medewerker van dell.
Ik ben er niet blij mee dat ik alles nu voor een derde keer gaan installeren. Toen ik dat vertelde zei de medewerker van dell dat het installeren van programma’s als spss niet de zorg was van dell.
ze willen mijn laptop wel ophalen, maar dan ben ik hem wel een tot twee weken kwijt. En kan ik alles dus opnieuw gaan installeren.
Kort gezegd ben ik ZEER ontevreden over de service en het functioneren van het apparaat.

Ik ben tevreden wanneer mijn apparaat functioneert naar behoren en al mijn programma's op het apparaat staan. Daarnaast zou het netjes staan als er een monteur komt om het aan huis te doen. Mijn laptop voor twee weken inleveren omdat dell een fout maakt zie ik niet zitten.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dell

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door daniquejoon