Klacht: Slechte service

op 29 september 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb 2 weken geleden mij telefoon voor reparatie afgegeven, toen we zaterdag langs gingen kregen we te horen dat het onzin was dat we langs kwamen en we wel bericht kregen als hij klaar was, na 3 werkdagen gewacht te hebben zijn we weer langs gegaan en was de telefoon al 2 dagen aangekomen zonder dat wij bericht erover hebben gehad, terwijl ze ons op een onvriendelijke manier eerder gezegd hadden dat we wel bericht kregen. Toen we de telefoon gingen halen kregen we hem niet mee, terwijl we wel de afleverbon en ID kaar bij ons hadden, maar dat moest die van mijn vader zijn terwijl ik de bon had en de ID kaart waar dezelfde achternaam op stond

Dat de service in het vervolg beter wordt en dat er iets met de klacht gedaan wordt, het personeel is echt zeer onvriendelijk

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

6 jaren geleden - Beste bjorntje08, Ik heb je een e-mail gestuurd met daarin meer informatie. Heb je nog vragen dan hoor ik dat graag van je. Met vriendelijke groet, Linda Vodafone Webcare Nederland.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 24 oktober 2011 om 15:09 geantwoord

Vodafone Webcare heeft de klant per e-mail op de hoogte gesteld.

Alle klachten die gemeld zijn door bjorntje08