Klacht: Slechte service

op 06 juni 2017 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

We zijn afgelopen zondag naar van der valk oostkamp-brugge geweest. Een overnachting gehad. We hebben die avond daar gegeten en we kregen daar niet de service die we normaal gewend waren van van der valk waar we vaker heen gaan in Nederland. Ten eerste hadden ze maar een zeer kleine kaart met heel weinig keuze. Onze dochter kreeg de kindermenukaart maar toen ze spaghetti wilde bestellen zeiden ze al gelijk: sorry die is op. Toen wilde ze een schnitzel bestellen. Nee die was ook op. (Het was 20.00 uur en niet echt superdruk) het was een erg chique restaurant maar je kreeg borden waar de stukjes vanaf waren. Maakt op zich niet uit maar we zijn dit helemaal niet gewend van hun. Toen wilde we ’s morgens een kopje koffie maken stonden er geen kopjes klaar en er lag geen melk en suiker bij. Toen mijn dochter dit bij de receptie ging halen kreeg ze net 2 melk en 2 suiker mee. Erg zuinig dus. Wij vonden dit een minder goede ervaring en vonden dit ook heel jammer omdat wij nogmaals normaal erg fan zijn van van der valk!

Het is aan jullie om dit op te lossen om ons tevreden te houden voor jullie hotels. Dus kom zelf maar met een voorstel!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Van der Valk in behandeling genomen

Bericht van Van der Valk

1 maand geleden - Geachte Peggyjohn Eerst en vooral wensen wij u te bedanken voor het vertrouwen geschonken aan ons hotel, Hotel Van der Valk Brugge-Oostkamp Hartelijk dank dat u de tijd genomen hebt ons uw feedback na te laten. We nemen uw opmerking met betrekking tot onze kaart, borden en koffiefaciliteiten in de kamer uiteraard ter harte. Deze werden hier intern besproken opdat dit niet meer zou voorvallen. Het is onze bedoeling een goede prijs-kwaliteit te bieden en uiteraard de verwachtingen van een 4-sterren Van der Valkhotel in te lossen. We wensen jullie te verzekeren van onze beste zorgen naar de toekomst toe en stellen alles in het werk om tevreden gasten te hebben, Met vriendelijke groet!

Alle klachten die gemeld zijn door Peggyjohn