Klacht: Slechte service !!!

op 23 april 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Mijn bestelling netjes betaald, artikel stond nog beschikbaar op de website dus ik hartstikke blij, even later een mail van zalando dat het artikel is uitverkocht en ik mijn geld terug zou krijgen..daar in totaal 4 weken op gewacht moest er zelf nog achteraan anders ontving ik nog steeds niks want het systeem werkte niet mee!! Daarna ontving ik heel vriendelijk een kortingscode van 20 euro welke ik zou kunnen gebruiken voor mijn volgende bestelling, nou wil ik mijn kortingscode gebruiken voor een best duur artikel dus ik bel de klantenservice op ik leg netjes het verhaal uit en vraag of mijn tegoedbon aub verlengd kon worden omdat hij verlopen is op 8 april en ik voor die tijd mijn artikel niet beschikbaar zag staan op de website, zegt het meisje van de klantenservice nee wij mogen niet verlengen en nee mag ook geen nieuwe kortingscode .

DE FOUT LIGT BIJ ZALANDO BIJ MIJN EERSTE BESTELLING EN NU MOEILIJK DOEN OM EEN KORTINGSCODE???

Een kortingscode ontvangen zodat ik mijn artikel weer kan bestellen!!!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Michelleac