Klacht: slechte serves en incomplete bezorging OTTO

op 22 januari 2014 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

In begin December hebben wij badkamerkastjes besteld bij de Otto. Nu eind januari hebben wij de helft van onze bestelling ontvangen. waar de rest van de bestelling is weet de Otto niet?? Ondertussen heb ik al meer dan 8 keer contact gehad met de Otto. Zij vertellen mij steeds dat er problemen zijn bij het distributie centrum en de rest van onze bestelling onderweg is?? Dit hoor ik nu al 4 weken.
Ondertussen begin ik het goed zat te worden, wat een prutsers bij de Otto. de laatste keer dat ik heb gebeld 21-01-2014 weer gevraagd waar onze bestelling blijft, het antwoord van de serves medewerker was, wij kunnen u niet vertellen wanneer uw bestelling geleverd kan worden.Het is toch echt niet normaal dit. Ik bestel dus nooit meer bij de Otto.

Zo snel mogelijk uitzoeken waar de rest van onze bestelling is gebleven,en ons daar van op de hoogte brengen.Als deze niet meer geleverd kunnen worden een andere oplossing zoeken,geld terug of andere badkamer kastjes voor de zelfde prijs.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OTTO

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OTTO nog niet in behandeling is genomen.

OTTO

Heeft op 14 september 2015 om 09:55 geantwoord

Goedendag,
OTTO heeft zich onlangs geregistreerd bij Klacht.nl. Mocht uw klacht nog steeds actueel zijn horen wij dit graag van u.
U kan telefonisch contact opnemen via 0900-1901 of e-mailen naar klantenservice@ottobv.nl.

OTTO
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Nklaverstijn