Klacht: slechte serice/nazorg

op 25 november 2015 over Specsavers in de categorie klachtmelden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

problemen met een bril zijn niet bereid dit snel op te lossen

Gewenste Oplossing:

moet snel en goed gratis opgelost worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 03 augustus 2016 om 09:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor uw reactie.

Het is on niet helemaal duidelijk of uw klacht inmiddels is opgelost door de winkel. Wij vernemen het graag via nl.service@specsavers.com als wij nog iets voor u kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,
Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door bastiaanpaulusbaks@hotmail.nl