Klacht: slechte scheerapparaat

op 28 januari 2014 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

18 oktober 2013 kocht ik een braun scheerapparaat van 149,99 met de wens dat dit een goede en makkelijk te onderhouden scheerapparaat moest zijn. Echter een paar maanden verder blijkt dit totaal niet het geval te zijn. Ik kan niet bij de scheermesjes komen om ze goed schoon te maken, met het borsteltje en onder de lauwe kraan uitspoelen geeft ook niet het gewenste resultaat. Ik moet 40-50 keer over de te scheren plek gaan en dan nog krijg ik niet alles weggescheerd. Dit is echt om gek van te worden!
Vandaag terug geweest met dit verhaal, de enige oplossing die BCC mij biedt is het opsturen van dit apparaat. In mijn ogen niet de juiste handeling omdat ik dit apparaat nauwelijks goed kan schoonmaken om mij goed te kunnen scheren, terwijl ik daar juist bij aankoop om had gevraagd.

Ik zou tevreden zijn met een ander soort scheerapparaat die wel goed schoon te maken is waardoor scheren weer de juiste resultaat geeft die zoals het behoort te doen!
Mijn klantnummer is: 103713331
Filiaal: 23-BCC Veenendaal
Geholpen door: x
Het apparaat is nu opgestuurd onder Casenummer: 201401-9613173.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb BCC een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 04 februari 2014 om 13:11 geantwoord

Een scheerapparaat is een hygiënisch product en kan niet worden omgeruild, ook is het ver buiten de twee weken. Om deze redenen is het apparaat opgestuurd ter reparatie/onderzoek. Op dit moment is het apparaat nog bij de reparateur. Zodra er meer bekend is over deze reparatie, of als het apparaat weer terug is in het filiaal wordt er contact met u opgenomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hetada