Klacht: Slechte reparatie en klant oplaten draaien voor de kosten.

op 12 mei 2017 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Op 1 April heb ik mijn Samsung toestel naar The Phone House Emmen gebracht voor reparatie.
De reparatie viel onder de fabrieksgarantie omdat het moederbord het begaf. De man achter de balie had mij uitgelegd dat ze de moederbord niet op voorraad hadden en heeft er eentje besteld samen met een scherm aangezien deze bij de reparatie soms wel is stuk gaan.
Ik heb een bon mee gekregen dat de reparatie binnen 85 minuten klaar zou zijn. Echter zou dit niet het geval zijn zei de man. Dit omdat er erg veel reparaties voor zijn. Hij had mij beloofd dat hij binnen een week klaar zou zijn.
9 werkdagen later ben ik naar de Phone House geweest met de vraag of mijn telefoon al klaar was. De telefoon was nog niet klaar en het kon nog wel weer 3 dagen duren. Ik vond het jammer en heb gevraagd om een leen toestel. Maar dit kon ik niet krijgen omdat ik mijn abonnement niet bij de Phone House had afgesloten.
3 dagen later heb ik de Phone House opgebeld met de vraag of hij eindelijk klaar was.
Ik kreeg de mededeling dat het nog een week ging duren.
3 werkdagen later ben ik naar de Phone House toegegaan met dezelfde vraag en waarom het allemaal zolang duurde.
Ze gaven Samsung de schuld van een storing dat ze geen IMEI-codes konden overzetten. Ik kon het bijna niet geloven maar ben toch maar weer zonder telefoon naar huis gegaan.
7 dagen later heb ik Phone House opgebeld of de telefoon eindelijk klaar was.
Ze waren er op dat moment mee bezig en kon over een uurtjr opgehaald worden. Met een blij gezicht ga ik een uur later eindelijk mijn telefoon ophalen.
Eenmaal aangekomen heb ik mijn telefoon goed bekeken en zat het scherm er los in.
De man achter de balie bekeek de telefoon en zag inderdaad dat het scherm los zat. Hij zei dat er nieuwe plakstickers onder het scherm moesten. Die had hij gelukkig nog op voorraad. Hij was binnen een uurtje klaar zei hij.
Na een uur weer terug naar de Phone House.
De telefoon was helemaal klaar. Hij deed het weer goed, het scherm leek vast te zitten en ik kon hem mee naar huis nemen.

Een week later zag ik dat mijn scherm weer los begon te zitten. Dus ben ik weer naar de Phone House gegaan en heb ik gevraagd waarom het scherm na een weekje loslaat. Hij heeft de telefoon even meegenomen naar de werkplaats achter en hem laten zien aan de reparateur.
Toen hij terug kwam zei hij dat de behuizing van de telefoon krom was en het oude scherm er niet goed in paste. Ook zei hij dat ze in eerste instantie de telefoon niet hadden moeten aannemen voor reparatie.
Ik kon een nieuwe behuizing krijgen maar dit viel niet onder de garantie zei hij.
Ik was geschrokken en boos omdat de reparateur mijn telefoon niet goed heeft gerepareerd heeft en de schuld nu in mijn schoenen probeert te schuiven.

Ik ben tevreden als mijn telefoon op de juiste manier is gerepareerd. En het goed werkend is.

Ook zal ik graag een excuses van Phone House Emmen ontvangen voor de manier waarop ze met mij zijn omgegaan.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Phone House

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Phone House nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jzehd