Klacht: Slechte receptie personeel

op 29 mei 2016 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Res. nummer MOE/FX23233 verblijf 25-05-tot 28-05 2015.
Klacht nier werkende minibar in de kamer.
Toen wij de kamer kregen toegewezen was dot volgens ons verzoek die
wij per mail hadden gedaan, echter de minibar was niet koud dus mijn medicijnen kon ik niet lang bewaren. klacht ingediend bij de receptie de huiskiepping komt kijken, zij hebben de regelknop op minimaal gezet, dus geen koude koelkast.
Weer geklaagd toen kwam een wat oude dame in de receptie met het verhaal wij doen er altijd koude dranken in en dn blijven deze koud zo´n lol verhaar heb ik nog nooit van mijn leven gehoord zij lult als een kip zonder kop zeker als je jaren in de techniek hebt gewerkt, een andere medewerker stelde voor om de medicijnen in de koelkast van het restarant te doen er was voor mijn geen andere keus.Dit is nu al de tweede keer dat Hotel Moers niet goed reageert op klachten van de gasten vorig jaar was de wastafel afvoer verstopt na twee klagen en een drijging van ik laat de kraan lopen werd er actie ondernomen en na 2 minuten was de klacht verholpen waarom moet het altijd zo moeilijk gaan Wij overwegen om niet meer naar Moers te gaan als je klacht toch nier serieus wordt genomen. nog maar te zwijgen over de extra jkosten die wij hebben gemaakt om een koud biertje-wijntje te kunnen drinken.
Graag een voor ons bevredigd antwoord op onze klachten, en dat jullie toch wel beter personeel
Met vriendelijke groet
R. Breuker
Alkmaar
Tel. 06 22345835

Als je met een klacht komt deze serieus wordt genomen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bruuut56743