Klacht: slechte producten

op 27 augustus 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn bestelling kwam binnen na 18 dagen, ik ben teleurgesteld. Slechte matteriaal, en het was niet dezelfde model als op de site,ook is het naaiwerk slecht.

Ik was van plan om meer producten te kopen, maar dat zal nooit meer gebeuren.

Gewenste Oplossing:

Wanneer alles klopt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

3 maanden geleden - Geachte klant, om u te helpen hebben wij uw bestelnummer nodig. Zodra u dat gegeven heeft zullen wij dit zsm behandelen. mrvgr

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

3 maanden geleden - Geachte klant, om u te helpen hebben wij toch echt uw bestelnummer nodig. Zodra u dat gegeven heeft zullen wij dit zsm behandelen. mrvgr

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 09 oktober 2016 om 10:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door massiz