Klacht: Slechte pizza/ uitgescholden door manager

op 30 april 2017 over New York Pizza in de categorie Horeca

Ik heb 30 april via de app een cheesy Bread en een custom pizza besteld. Deze ontving ik met enkele verbrande peperoni maar goed, at twee stukjes en zag toen dat de rest van de pizza olie doorweekt was! Gebeld met de vestiging en gezegd dat ik de pizza zo niet kon eten, ik houd niet van aangebrande peperoni en het was olie doorweekt en de twee stukjes die ik had gegeten waren juist de goeie. Aan de doos kon je zien dat op die plek het minste olie zat. De manager boodt aan een nieuwe te sturen. Na dat gesprek besloot ik de cheesy Bread maar te eten, nou dit was ook geen cheesy Bread , heb 1 stukje geproefd maar besloot dat ook dit niet te eten was. Toen de bezorger kwam met de nieuwe pizza zag ik dat deze weliswaar minder olie had maar ook weer verbrande peperoni! Ik heb alles mee teruggegeven, ook de cheesy Bread. De bezorger gaf aan dat hij het aan de manager zou laten zien en dat ik dan moest bellen of ik me geld terug kon krijgen.

Ik heb gebeld met de manager, deze was zeer boos dat ik ook de tweede pizza teruggestuurd had. Hij ging verder niet in op mijn argumenten over de kwaliteit van de pizza. Zei dat ik twee stukjes van de pizza gegeten had en een stukje van de cheesy Bread en dat ik daarom niet al me geld terug zou krijgen. Ik vroeg hoeveel rekent hij dan voor die drie stukjes. Ging hij (manager) ook niet op in, het was zonde dat hij een pizza moest weggooien. Ineens kon hij me ook niet goed meer horen, en toen ik zei dat dat zijn standaard reactie was op mijn argumenten werd hij boos. Ik vroeg hoe wilt u dit oplossen wat rekent u dan voor die drie stukjes? Meneer werd bozer, dien maar een klacht in bij het hoofdkantoor! Donder op! Kreeg ik te horen. Gezien ik van de manager Zeist maar moest opdonderen, heb ik dat gedaan direct naar klacht.nl en een mail naar het hoofdkantoor met me klacht want ik wil natuurlijk wel me geld terug.

Geld terug AUB. En de houding en het taalgebruik van de manager ....

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over New York Pizza

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over New York Pizza nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door New York Pizza in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Halia Kassing

5 maanden geleden - Enkele dagen later ben ik gebeld door iemand van New York pizza Zeist. Ik heb nogmaals mijn verhaal mogen vertellen en inmiddels heb ik het geld teruggestort gekregen op mijn bankrekening. Zeer tevreden.

Alle klachten die gemeld zijn door Halia Kassing