Klacht: Slechte Pizza en me klacht is slecht behandeld

op 18 augustus 2016 over New York Pizza in de categorie Horeca

Kort geleden, had ik een Pizza besteld waar ik meteen de avond me net goed voelde en de sla was ook oud en zag er echt ranzig uit, en de Pizza zag er niet echt tof uit hele zijkant lag eraf! (Ik wacht al 2 weken tot mijn klacht werd behandeld) ik kreeg een mail dat ik een tegoedbon kreeg van 10 euro terwijl mij pizza rond de 15 euro koste en ik heb een mail terug verzonden naar de klantenservice 1,5 week geleden en nog steeds niets gehoord!

Mijn geldbedrag terug, en een nieuwe pizza.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over New York Pizza

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over New York Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van New York Pizza

10 maanden geleden - Hi Farhad, wat vervelend dat we niet hebben kunnen voldoen aan je verwachtingen. Ons excuses hiervoor. Wij willen het graag met je goedmaken als dat kan. Zou je ons een email willen sturen met daarin je klacht naar info@newyorkpizza.nl? Met vriendelijke groet, New York Pizza

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door New York Pizza in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door llllllll