Klacht: Slechte pannenkoek

op 07 september 2018 over Efteling in de categorie Attractiepark

Vandaag 7-09-2018 heb ik samen met mijn man uw park bezocht. We hebben zoals altijd een leuke dag gehad. Nu heb ik van mijn zoon voor mijn verjaardag een waardebon T.w.v. €20,00 gekregen, dus hadden we ons voorgenomen onze dag af te sluiten bij het pannenkoekenhuis. We bestelde ieder een pannenkoek met ham kaas ui en champignon. Alleen jammer dat deze pannenkoek niet aan onze verwachting voldeed. Hij was alleen in het middelstegedeelte gevuld,was niet gaar zowel het deeg als de ui en champignon. De bovenkant was van hard gebakken kaas. Ik heb deze klacht dan ook meteen aan het bedienend personeel gemeld, deze zou het doorgeven. Na ontvangst van de rekening heb ik gevraagd naar de reactie op mijn klacht. Het antwoord was als volgt:
De volgende keer zouden ze er rekening mee houde zodat de volgende klant een beter product zou krijgen. Nou ja dat is toch geen oplossing voor mij. Ik heb dat ook gezegd. Maar ja hier moest ik het toch mee doen. Jammer van mijn ve.rjaardagskado. Hopelijk heeft u voor mij een betere oplossing.

Vergoeding van 2x € 10,50. Kosten van de pannenkoek

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door andreenmarian