Klacht: slechte Overstapservice, dubbele abonnementskosten

op 25 juni 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb gebruik gemaakt van de overstapservice van TELE2, wat niet gelukt is omdat ik volgens TELE2 een onjuiste klantennummer zou hebben doorgegeven. TELE2 heeft geen contact met mij opgenomen hierover. Nu heb ik 2 maanden kpn en TELE2 moeten betalen omdat TELE2 zijn werk niet naar behoren doet. TELE2 was zich ervan bewust dat ze een dubbele abonnement aan het afsluiten waren. Ze hadden eerst contact met mij moeten opnemen zodat de Overstap netjes geregeld kon worden. Ik heb namelijk aangegeven dat ik gebruik wou maken van de Overstap Service van TELE2! Kpn zegt ook dat jullie hier verantwoordelijk voor zijn. Ik wil mijn geld terug die ik te veel heb betaald aan Kpn door de fout van TELE2. Ik heb ondertussen al een paar keer gebeld en het wordt maar weer een eindeloze discussie. ik wil gewoon mijn geld terug. Jullie hadden nooit een contract mogen opstellen zonder een bevestiging van mij gehad te hebben. Op deze manier kan iedereen zomaar een contract afsluiten voor iemand anders.

Zodra ik de onkosten terugbetaald krijg van de dubbele abonnementskosten door schuld van TELE2!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door liszz