Klacht: Slechte ontvangst televisiebeeld

op 13 augustus 2018 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Sinds juni 2018 hebben wij bijzonder slecht televisiebeeld op alle zenders en alle televisies in onze woning. Blokjesvorming en het wegvallen van het geluid. Dit was het probleem bij alle bewoners in de gehele buurt die aangesloten waren bij Caiway. Diverse malen gemeld (ook door andere bewoners van ons complex) bij Caiway en er is eind juni zelfs een monteur gestuurd naar mijn woonadres. Deze heeft in de woning geen probleem geconstateerd. Na vele klachten door diverse bewoners is er door Caiway geconstateerd dat er een onderdeel in een verdeelkast hier in de buurt defect was en dit vervangen diende te worden. Deze reparatie heeft op 10 augustus j.l. plaatsgevonden waarmee het probleem eindelijk is opgelost.

Ik ben tevreden als de kosten van mijn abonnement en bijkomende kosten van extra pakketten voor minimaal 2 maanden gecompenseerd worden. (ik heb het bij Caiway zelf geprobeerd maar kreeg binnen 5 minuten een afwijzend antwoord dat zij wettelijk in hun recht staan om niet te compenseren)

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

4 maanden geleden - Geachte heer van der Horst, Bedankt voor uw bericht. Allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor het ongemak dat u de afgelopen maanden heeft ervaren. Wij begrijpen dat het vervelend is om zolang een storing te hebben gehad. Wij zien dat u naast deze klacht ook een compensatieverzoek heeft ingediend. Wij hebben uw klacht doorgegeven zodat deze meegenomen kan worden in het beoordelen van het compensatie verzoek. Wij zullen deze klacht open laten staan en zullen het compensatie verzoek in de gaten houden. Onze collega's zullen dit in behandeling nemen. Met vriendelijke groet, Jeanine Caiway Webcare Team

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 10 september 2018 om 11:20 geantwoord

Geachte heer Van der Horst,

Ik zie dat u opnieuw heeft gevraagd om een update voor uw compensatieverzoek. U heeft per e-mail een reactie gehad op uw compensatieverzoek. Er is toen door ons onderzocht of u wettelijk in aanmerking komt voor een vergoeding. Daaruit is gebleken dat u niet voldoet aan de voorwaarden voor een compensatie.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Anas
Caiway Webcare Team

Heeft op 10 september 2018 om 15:10 geantwoord

Schande.
Bijna 2 maanden geen tv kunnen kijken en diverse klachten ingediend.
Eerste reactie kwam 4 minuten na mijn brief/verzoek.

Alle klachten die gemeld zijn door John van der Horst