Klacht: Slechte ontvangs op meerder TV zenders

FSpoel op 14 mei 2020 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Komt de laatste tijd te veel en te vaak voor dat er atmosferische storing is op zowel de gewone als de 5 genummerd zenders en compleet uitval van de ontvangst. Zo vaak dat TV kijken en ergernis aan het worden is en overweeg Caiway te verlaten en over te stappen naar een andere aanbieder.
Al 10 talen jaren lid maar nog nooit zo slecht geweest. Maar wel de prijzen blijven verhogen.

Als alles werkt zoals het hoort en waarvoor ik betaald.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

2 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Wat vervelend dat u een storing ervaart op onze diensten. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat tv kijken frustratie oplevert. We zien nog geen storingsmelding in het systeem m.b.t. de storing die u ervaart. Heeft u al contact gehad met onze technische helpdesk? We kunnen hiervoor een storingsmelding aanmaken. Hiervoor willen wij u vragen om de tv of ontvanger, rechtstreeks te testen op de hoofdaansluiting, zonder splitter of versterker. Indien de storing ook op die manier speelt, kunnen wij het voor u uitzetten. - U geeft aan dat het zowel op de gewone, als op de 5 genummerde zenders speelt. Ervaart u deze storing op alle zenders? - Kunt u aangeven waar de hoofdaansluiting in uw woning zit, en hoe lang de kabel van de tvontvanger naar de hoofdaansluiting is? Wij zien uw reactie graag tegemoet. U kunt ook contact opnemen via de live chat op onze website, WhatsApp, Facebook of Twitter. Ook zijn wij telefonisch bereikbaar op maandag tm vrijdag van 9 tot 21 en in het weekend van 10 tot 16. Met vriendelijke groet, Jeanine Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht FSpoel

2 jaren geleden - Beste Jeanine. Bedank voor de mail. Mijn probleem proberen uit te zoeken en als eerst de kabel nalopen. Zat een splitter tussen waardoor storing op kanaal 16 Nationale Geographic en 20 Eurosport. Splitter er tussen uit gehaald en storing bijgehouden. Continu storing op kanaal 7 RTL7 en 10 RTL8. Op 17 mei storing op kanaal 3, 16, 20 20 mei 18.30 uur alle zenders. Zoala vaker voorkomt uit Caiwai verbinding. 23 mei 10.30uur kanaal 7, 10, 30, 60 Aansluiting zit in de kamer Coax kabel van 6 meter. Aansluiten van de bovenwoning op de Noordhoef 143 zit bij mij in de meterkast. Is vroege vaak een probleem mee geweest. Hoop dat jullie de probleem kunnen oplossen mvrgt Fedde van der Spoel

Bericht van Caiway

2 jaren geleden - Geachte heer van der Spoel, Excuses voor onze late reactie. Ik zie dat u al het een en ander getest hebt. Ik zou u willen aanraden om even contact met onze klantenservice op te nemen, dat kan via de live chat op onze website, WhatsApp, Facebook/Twitter of telefonisch. Mijn collega kan dan nog een aantal laatste checks met u uitvoeren, mocht het probleem niet op te lossen zijn, dan kan mijn collega een afspraak voor u inplannen met een signaalmonteur. Met vriendelijke groet, Brian Caiway Webcare Team

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 02 juli 2020 om 15:15 geantwoord

Geachte heer van der Spoel,

We hebben inmiddels al langere tijd geen reactie meer ontvangen, we gaan er daarom vanuit dat het probleem inmiddels verholpen is. We zullen uw klacht hier dan ook sluiten. Mocht het probleem toch nog spelen, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice , dat kan via de live chat op onze website, WhatsApp, Facebook/Twitter of telefonisch.

Brian
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door FSpoel