Klacht: Slechte of neppe mach 3 scheermesjes

op 20 januari 2014 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

2 x4 mach 3 scheermesjes besteld.
Ik heb nog nooit zon slecht mesje gehad. Het lijkt precies mach 3 maar als je je scheert doet t gewoon pijn. Lijk alsof ze bot zijn en ze scheren niet!!!

Tegelijk bij die bestelling had ik nog een flitspaal verklikker besteld en tot op heden nog niet binnen!

Mail gestuurd, tot op heden geen reactie

Met mijn geld terug dat als eerst.
En dat jullie die producten niet meer verkopen!
Denk niet dat originele Gillet er blij mee zou zijn.
Mocht het te lang duren met contact of geld ga ik proberen Gillet te bereiken ivm kopieëren van hun product 100x slechter in naam van hun..

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Koopjedeal.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Koopjedeal.nl

Heeft op 12 februari 2014 om 21:49 geantwoord

Beste klant,

Het lijkt erop dat u te een maandagochtend exemplaar heeft ontvangen, want wat u omschrijft hoort niet. Onze excuses hiervoor. Uiteraard zullen wij het netjes terugboeken. Heeft u uw flitspaalverklikker inmiddels ontvangen? Wij horen het graag van u.

Klantenservice Koopjedeal.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Davystilo