Klacht: Slechte netwerkdekking G3 / G4

op 17 januari 2014 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Onderweg internet ik regelmatig. Verbazingwekkend dat het internetsignaal in mijn regio dusdanig fluctueert dat mijn mobiel regelmatig de verbinding verliest.

Ondanks dat iedereen nu naar het snelle G4 over is gegaan (mijn Note2 zou dit moeten kunnen hebben) is de verbinding alleen maar slechter geworden en kan ik van snelheidsverbetering niets ontdekken.

Het verhaaltje afstand tot de mast en dergelijke ken ik wel maar diverse metingen wijzen uit dat ik gemiddeld rond de 3 Mbit zit, bij uitzondering de 9Mbit haal en dat ik betaal voor ongeveer 15Mbit.

Vreemd dat T-Mobile klanten laat betalen voor iets wat ze niet waar kunnen maken. Als er ook maar ergens een plekje is waar ik met T-Mobile internet de ongeveer 15Mbit kan halen waar ik maandelijks voor betaal dan accepteer ik de mindere dekking op sommige plaatsen als gevolg van interferentie, maar een dergelijke plek is er niet, zelfs niet als ik onder de mast sta. Dus waarom betaal ik er dan voor?

Of een betere dekking met minder fluctuatie dan dat ik nu heb (regio 0181) of betalen voor bijvoorbeeld 10Mbit snelheid waar ik nooit boven kom. (dat is een derde minder dan de beloofde en haalbare snelheid dus dan ook een derde van mijn internetbedrag retour)

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mars_spijk