Klacht: Slechte monteurs

op 03 juli 2017 over Bruynzeel Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Op aanraden van Bruynzeel hebben wij de monteur in de hand genomen die ook de keukenmontage doet. Hij is daarbij vergeten een stroompunt voor de afzuigkap te installeren. Na afronding van de montage, zou dit later nog gedaan worden. Bruynzeel zou er bovenop zitten en dit zou geregeld worden.
In eerste instantie hebben wij de monteur schriftelijk de opdracht gegeven alle benodigde elektrapunten en waterleidingen aan te leggen dan wel te verplaatsen in de keuken. Hiervoor heeft hij een offerte gemaakt, waarop geen stroompunt voor de afzuigkap stond. Volgens hem was dit ook niet nodig.
Bij montage blijkt dit wel nodig te zijn. Hij zegt vervolgens: ja dat wist je niet he. Maken we ook niet af, moet je bij Bruynzeel zijn.

Volgens Bruynzeel hadden wij zelf moeten weten dat daar een stroompunt had moeten zitten. Wij vragen ons af waarom je dan een professional, door Bruynzeel zelf aangeraden, inhuurt om hiernaar te kijken.

Bruynzeel zegt dat dit niet hun probleem is en dat dit iets is tussen ons en de monteur.

De betreffende monteur behoort op het matje geroepen te worden door Bruynzeel, hij behoort professioneel te werk te gaan. Het is in mijn ogen niet te begrijpen dat deze monteur nog altijd door Bruynzeel wordt aangeraden. Deze monteur zou niet meer moeten worden ingezet wat ons betreft.

Als dit niet mogelijk is, dan zou Bruynzeel geen monteurs meer moeten aanraden, maar gewoon moeten zeggen: 'ja, wij weten ook niet wie goed werk levert en wie niet'.

De monteur is ACSpecials overigens.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bruynzeel Keukens

Alle klachten die gemeld zijn door GMD