Klacht: slechte leverservice

op 03 december 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben bij leenbakker voor 2500,- euro aan meubilair besteld en bij de aankoop aangegeven dat we in een flat op 5 hoog woonden.toen deze spullen werden geleverd werd alles over de eerste drempel van de flat gezet.dat wilde dus zeggen dat ik dat alleen allemaal in de lift moest zetten en dat dan ook alleen naar binnen moest brengen.ik heb hiervoor mijn vriend gebeld om te vragen of hij mij kon komen helpen.hij moest daarvoor van zijn werk komen en moest 2 uur vrij vragen.voor deze slechte service mochten we ook nog even 45 euro afrekenen.

Gewenste Oplossing:

ik wil de 45 euro leverkosten terug als compensatie voor de 2 vrij genomen uren van mijn vriend

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door desiree1970