Klacht: Slechte levering/service

op 02 oktober 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

We zijn naar de winkel gegaan voor een proefrit. Een jongen met op z’n shirt ‘e-bike expert’ kon ons bijna niets vertellen over fietsen, dat was frustrerend. Hij heeft wel een fiets uit het magazijn laten komen voor een proefrit.

Vervolgens hebben wij besloten om de fiets direct mee te nemen. Ik heb het bedrag gepind en kreeg een pinbon. Ik vroeg om een factuur, maar deze kreeg ik niet, deze zou direct volgen per mail zei de jongen. De factuur stond op een verkeerde datum en op de verkeerde naam. Men kon dit niet meer aanpassen.

Ik ga nog proberen om de fiets terug te brengen en op nieuw te bestellen.

Daarnaast kwamen we er achter dat de lader niet was meegeleverd toen we hem voor het eerst wouden opladen. Dus kon weer terug.

Openingstijden op de website klopte ook niet.

Al met al onnodige administratieve rompslomp en veel onnodige ritjes naar de fysieke winkel.

1. Iemand in de winkel die kan communiceren en ook echt inhoudelijk kennis heeft
2. Een volledige levering
3. Eenvoudige administratieve, klantvriendelijke processen. Na 25 minuten telefonisch discussiëren was er niet mogelijk om de foute factuur aan te passen. Zowel de naam als leveringsdatum klopte niet. Men wilde me niet doorverbinden met een manager. Het lijkt net als of je met een gemeente belt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 03 oktober 2017 om 09:24 geantwoord

Beste Marco,

Enorm vervelend om te lezen dat de tenaamstelling, en facturatie niet correct is verlopen. We kunnen ons goed voorstellen dat dit niet het serviceniveau is dat je van ons mag verwachten. Bedankt voor het delen van je feedback hierover. Dit geeft ons de kans om onze dienstverlening te verbeteren, waar mogelijk.

We zien dat er inmiddels weer een afhaalverzoek staat ingepland om de fiets op te halen. We gaan ervan uit dat deze omruiling naar behoren verloopt.

Mocht je op dit moment nog met een hulpvraag zitten, dan kun je ten alle tijden contact met ons opnemen.

Maarten - Fietsenwinkel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Marcobeerlings