Klacht: Slechte levering slechte service!

op 05 juni 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op woensdag een soundbar besteld en neergezet dat deze op zaterdag bezorgd zou worden. Dit vanwege werk in het buitenland dat ik alleen op zaterdag thuis ben.
Nu was t zaterdag en kreeg ik een SMS dat het product niet kwam maar 1 of 2 werkdagen later.
Natuurlijk niet blij mee en de klantenservice gebeld. Hier werd gezegd sorry het ligt aan DHL. Waarop ik gezegd heb ik koop niets bij DHL ik koop iets bij bcc. Ik wilde graag de soundbar afhalen in Utrecht. Dit kon wel maar moest hem dan maar opnieuw kopen en werd me geld na 10 dagen terug gestord van degene die onderweg zou zijn. Natuurlijk onacceptabel.

Vervolgens DHL gebeld of deze later geleverd kon worden of mischien opgehaald kon worden bij een afhaalpunt. De mevrouw zei geen probleem dat kan ze ging even kijken. 2 minuten later komt ze terug bij me zegt ze hij is aangemeld maar bcc was te laat te laat met leveren dus deze is niet meegegaan wij kunnen pas wat doen of veranderen als we het pakket ook echt hebben.

Vervolgens bcc weer gebeld en dit uitgelegd zegt de zeer onbeschofte natalie zonder achternaam ( wilde ze niet geven) dat het jammer is dat haar collega foute info had gegeven en dat ze er voor de rest niet over verder wilde gaan. T systeem werkt nou eenmaal zo dus u heeft pech.

Kortom de klantenservice is er alleen om mensen af te poeieren niet om oplossingen te zoeken.
De klantenservice is onbeschoft en liegen alles aan elkaar vast. Vooral natalie!

Ik snap ook niet hoe bcc het voor elkaar krijgt een bestelling van woensdag op vrijdagavond te laat klaar kan hebben. Erg slecht dit.

Dan zeggen ze iets over 6 zekerheden.

Nou dit zijn ze.
1 je product komt niet op tijd!
2 je word niet netjes behandeld.
3 je word voorgelogen.
4 je krijgt Geen passende oplossing.
5 ze krijgen je kwaad.
6 de volgende keer koop je weer bij de concurrent.

Als bcc is meewerkt aan een passende oplossing bijv zorgen dat je dan kostenloos je product af kan halen. en dat de klantenservice mischien is wat netter zou zijn.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 07 juni 2016 om 09:55 geantwoord

Beste Jar 1987,
Of het pakket vertraging heeft opgelopen door een probleem in de voorraad aanlevering (BCC) of de oorzaak toch bij DHL ligt kan ik niet nagaan.
Volgens mijn informatie staat het pakket nu in ieder geval onderweg via lokaal distributiecentrum DHL naar eindadres. En zal morgen of uiterlijk woensdag daar worden aangeboden. Het is technisch helaas niet mogelijk om een pakket onderweg naar klant te hebben en tegelijkertijd in de winkel te laten afhalen.
Mijn excuses voor de vertraging en overlast.
Vriendelijke groet,
Sander / BCC Customer Care