Klacht: Slechte levering, slechte kwaliteit

op 21 mei 2021 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een bed besteld bij vidaxl van ruim 200 euro. Het product is beschadigd geleverd en zonder aan te bellen (we waren thuis en zagen de dozen opeens staan in de tuin) is het achter gelaten. We hebben een klacht ingediend tegen de bezorging maar hier is niks mee gedaan. We hebben het bed gebruikt, omdat de onderdelen nog in redelijke staat waren en we toch een bed nodig hadden. Na 3 maanden is het middenstuk (ijzeren poot) gebroken en ingezakt. Ik heb de klantenservice gebeld en na een half uur zoeken naar de order, kreeg ik te horen dat ze me een mail zouden sturen met daarin de garantie informatie, maar die mail is nooit gekomen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug
(reparatie of vervanging van het product lijkt me niet goed genoeg, aangezien de kwaliteit zo laag is dat de kans groot is dat we dan over 3 maanden weer met een kapot bed zitten).

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar vidaXL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

2 maanden geleden - Beste Laurap100, Bedankt voor je bericht en vervelend om te moeten vernemen dat het product nu al defect is. Mocht je nog vragen hebben over ons telefonisch contact, dan wil ik je vriendelijk vragen om even op onze email te reageren. Met vriendelijke groet, Martijn / vidaXL

Reactie van de melder van de klacht Laurap100

2 maanden geleden - Update: Ik ben benaderd door Martijn van vidaXL en we zijn samen tot een oplossing gekomen van een gedeeltelijke vergoeding. Heel fijn hoe snel het opgepakt werd en hoe we samen tot een oplossing voor zowel ons als vidaXL zijn gekomen. Mijn mening over de service is bijgedraaid, ik ben blij met de moeite die erin is gestoken door Martijn. Nogmaals bedankt voor de oplossing!

Bericht van vidaXL

1 maand geleden - Beste Laurap100, Bedankt voor je reactie. Ik heb je zojuist proberen te bellen, maar helaas was je niet bereikbaar. Later zal ik het nogmaals proberen. Met vriendelijke groet, Martijn / vidaXL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 12 juli 2021 om 15:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Een tijdje geleden heb je contact opgenomen over je bestelling bij ons.

Ik zie dat je een gedeeltelijke terugbetaling hebt mogen ontvangen van ons. Ik hoop hiermee dat het probleem naar wens is opgelost voor je.

Aarzel niet om in de toekomst contact met me op te nemen wanneer je vragen of opmerkingen hebt.

Femke
vidaXL klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Laurap100