Klacht: Slechte levering, klantenservice en geen oplossingen

op 27 juli 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Buffetkast besteld, welke bestond uit 5 verschillende pakketten. Eerste levering kreeg ik 2 van de 5 pakketten…dus moest de dag erna ook thuis blijven van werk..kreeg ik de andere 3 pakketten waarvan 1 pakket helemaal beschadigd was en alle glazen ramen in duizenden stukjes…dus kon ik nog leuk 2 weken extra wachten met alle troep uiteraard in mijn huis…

Onderste gedeelte alvast in elkaar zetten, blijkt halverwege de 2 belangrijkste onderdelen te missen (de kern) waardoor ik met alle troep in mijn huis zat en kon niet opruimen, want de schroeven zaten er al in…2 weken moeten wachten voordat de onderdelen binnen waren… en bovenste gedeelte is nog steeds niet binnen…moet ik uiteraard weeer een dag voor vrij nemen want je kan geen tijd kiezen…

En ze willen mij 0,0 compensatie aanbieden….alleen in de vorm van een cadeaubon van 20 euro…maar ga toch noooit meer iets bij Leenbakker bestellen na zo service?

Gewenste Oplossing:

Compensatie voor al het ongemak en de vrije dagen die ik heb moeten opnemen in plaats van alles in 1 keer goed leveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lloyd.