Klacht: Slechte levering en service

op 04 april 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Heb een bankstel bij Leen Bakker gekocht en hierbij gekozen voor gemak door gebruik te maken van hun bezorg service. De bank zou woensdag 2 april in de ochtend geleverd worden. Heb de hele dag gewacht maar heb niets mogen ontvangen zelf geen mededeling dat ze het niet zouden redden. Na veel gebel met Leen Bakker en PostNL zou de bankstel vrijdag 4 april echt geleverd worden. Heb hierbij nadrukkelijk gevraagd of deze tussen 9 en 12 geleverd kon worden zodat ik maar een halve dag hoefde op te nemen. Vervolgens kreeg ik een sms waarbij men mij liet weten de bestelling pas tussen 12 en 15 te kunnen leveren. Na een hele dag te moeten wachten heb ik nog steeds geen bank. Heb toen weer contact met Leen Bakker en PostNL opgenomen waarbij men mij vertelde de klacht pas maandag 7 april te kunnen behandelen.

Het ergste van alles is dat mijn gezin en ik al 3 dagen geen bankstel heb in huis en noodgedwongen op de grond moeten zitten omdat ik mijn ouwe bankstel al was opgehaald door grofvuil in verband met de levering van mijn nieuwe bank.

Als ik eindelijk mijn bankstel in huis heb en gecompenseerd word voor de 2 dagen die ik heb moeten opnemen van mijn werk voor een product dat ik nog steeds niet in huis heb.

Leen Bakker zou veel meer actie mogen ondernemen voor hun gedupeerde klanten.

Alle klachten die gemeld zijn door GCR001
x