Klacht: Slechte levering en service

[email protected] op 09 september 2021 over Goossens in de categorie Meubelwinkels

Op 29 mei, twee nachtkastjes besteld.
Na levering bleek dat er op één van de twee nachtkastjes een beschadiging zat. Het advies was om deze terug te sturen, zodat we een nieuwe konden ontvangen. Deze kregen we vervolgens pas op 20 juli. We waren inmiddels twee maanden verder.
Het nieuwe geleverde nachtkastje was niet alleen beschadigd, maar hing van ellende totaal uit elkaar. Wij hebben ons afgevraagd of dit überhaupt ooit het nachtkastje is geweest wat wij besteld hebben. Nog een keer contact gelegd, en er zou nu een monteur worden gestuurd omdat het op te halen en een nieuwe af te leveren. Hiervoor zouden we een link krijgen om een afspraak in te plannen. De link hebben we nooit ontvangen, maar wel direct een afspraakbevestiging op 23 september. Opnieuw TWEE maanden later dus, en op een datum die voor ons werd bepaald. Wij hebben aangegeven dit belachelijk te vinden en dat we dit dan ook eerder willen inplannen. Ook hadden we graag de mogelijkheid gehad om zelf iets in te plannen. OPNIEUW werd er een afspraak voor ons ingepland een maand eerder. Op die dag waren wij verhinderd, dus weer een reactie gegeven dat we zelf een datum willen inplannen. Hierop hebben wij geen enkele respons meer ontvangen. Het ergste was nog dat de monteur alsnog op de, door hun geplande datum, is verschenen terwijl wij niet aanwezig waren. Hierna hebben wij opnieuw contact gezocht met de klantenservice en werden ons een aantal data voorgeschoteld waarop er een nieuwe afspraak gemaakt kon worden. De eerstvolgende mogelijkheid is 19 OKTOBER. Dan zijn wij dus in totaal 5 maanden verder.
Al met al zitten wij nog steeds met niks, terwijl wij alles al betaald hebben. Daarbij is ons in al die tijd geen enkele passende oplossing geboden. Zeer teleurstellend.

Tijdige levering, van een artikel wat niet beschadigd is.
Aangezien tijdig inmiddels niet meer van toepassing is, is een tegemoeting qua kosten op zijn plaats.
Inmiddels zijn er enkele acties voorbij gekomen, waarbij er bijv. korting zat op één nachtkastje bij een bestelling van twee.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Goossens over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Goossens in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

2 maanden geleden - Nog altijd niets ontvangen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Goossens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Goossens

Heeft op 09 december 2021 om 10:31 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]