Klacht: slechte kwaliteit voor veel geld

op 16 januari 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

heb ongeveer anderhalf jaar geleden me huis opnieuw ingericht met een dressoir een eethoek met 6 stoelen een burostoel een kledingkast en een buro nou was het eerste half jaar me stoelen van het eethoek de naden al los .Daarna volgde de burostoel na anderhalf jaar te slijten op de leuningen en het zitvlak .Heb een kast die al na de eerste keer in elkaar zetten ook weer uitelkaar viel omdat de zijpaneel niet goed geperst waren dat zijn al drie artikellen waarvan de kwaliteit niet goed was de stoelen daar heb ik nieuwe voor gehad de burostoel heb ik al een keer een nieuwe luchtvering gehad want die was ook kapot gegaan nou is mijn kledingkast nog geen jaar oud en valt die zijkant er weer uit heb leenbakker ook al gebeld en die hadden ook al nieuwe voor me besteld deur en zijpaneel voor de buro stoel hadden ze me beloofd om onderdelen te bestellen omdat die eigenlijk buiten de garantie viel .Nou konden ze de onderdelen niet bestellen omdat deze stoel niet meer in het assortiement zit bij jullie maar er is ook geen oplossing aangeboden ik heb in 1 a 1.5 jaar voor ongeveer 2000 euro uitgegeven bij jullie zes dingen gekocht waarvan er al 3 kapot zijn dit is toch geen service

als er een oplossing komt

Alle klachten die gemeld zijn door simoneh