Klacht: Slechte kwaliteit product

op 22 september 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik was lange tijd super blij en tevreden dat er eindelijk een winkel was met redelijk betaalbaar en lekker glutenvrij brood.

sinds enkele weken ben ik helemaal niet meer tevreden.

Er staat ook in het schap dat er levering problemen zijn i.v.m. de nieuwe fabriek.??

eerst is het product enkele weken beperkt of niet leverbaar, en nu had ik ook maar keuze uit 1 soort, en nu al 3 weken op rij (wel steeds een andere variant geprobeerd) smaakt het glutenvrij brood niet meer zoals eerst.

het is droog, sneeën plakken aan elkaar vast, Brood is nat, en de sneeën vallen/brokkelen uit elkaar.

Waarom een goed product veranderen, mensen met een allergie zijn al beperkt in wat ze mogen en kunnen eten. Al helemaal een tegenvaller als een lekker product ineens veranderd en qua kwaliteit achteruit gaat.

Ik ben tevreden als het Glutenvrij brood weer gemaakt, smaakt en geleverd wordt als voorheen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marianne09