Klacht: Slechte kwaliteit kast

op 18 juni 2021 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Wij hebben een kast gekocht voor onze nieuwe woning. Hierbij hadden we ook een klusjesman ingehuurd om de kast in elkaar te zetten. De avond vantevoren om 10 voor 6 krijgen we bericht dat er nog geen klusjes man gevonden was. Als we wilde afzeggen moesten we dat voor 6 uur en anders konden we niet meer afzeggen en moesten we de volgende dag afwachten of er wel of niet iemand zou komen. Omdat we plannen die dag hebben en de klusjesman in de ochtend hadden ingehuurd hebben we besloten hem af te zeggen.

Uiteindelijk zelf aan de kast begonnen. Ten eerste kwam de kast al met schade uit de doos. Vervolgens de kast in elkaar gezet volgens de stappen. Willen we de deur in de kast hangen schiet de hele beugel in de kast los. Waardeloos. Helaas weggegooid geld deze kast, we laten hem een paar weken staan totdat we ergens een fatsoenlijke kast hebben gevonden.

We verwachten een fatsoenlijke oplossing voor dit probleem.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kenny2021