Klacht: Slechte kwaliteit hoekbank

op 18 november 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Wij hebben 2 jaar geleden een hoekbank bij de Leen Bakker gekocht en we waren er heel blij mee tot er begin 2015 een veer kapot ging. Wij bellen met Leen Bakker en na veel gepraat zouden ze iemand “uit coulance” langs sturen om hem te repareren, alleen moesten wij wel zelf € 40,00 bijbetalen. Dat hebben we dus maar gedaan, ook al waren we het er niet mee eens.
Ik heb die reparateur nog gevraagd of niet alle veren in dat gedeelte van de bank vervangen moesten worden, maar zijn antwoordt luidde, dat het knappen van veren zo weinig voor kwam (zelden of nooit) dat dat niet nodig was.
Een paar maanden later weer een knal en ja hoor, weer een veer kapot, hij kwam zelfs door de stof onder de bank uit, maar omdat je er nog “redelijk” op kon zitten hebben we het maar zo gelaten om geen “gezeur” en eigen kosten te krijgen.
Tot afgelopen zondag ging het goed, want toen knalde er weer een veer en weer in het zelfde gedeelte van de bank, waar nu zo goed als niet meer op te zitten is.
Dus zoals u leest is het dom geklets dat veren zelden of nooit kapot gaan. De bank is net 2 jaar oud!
We hebben in het verleden wel meerdere banken gehad en zelfs toen de kinderen nog klein waren is er nog nooit een veer geknapt en nu, nu de kinderen niet meer thuis wonen zelfs 3x in nog geen jaar tijd. We hebben het nu wel zo’n beetje gehad met die bank.

Wij zouden graag zien dat de bank naar tevredenheid wordt gemaakt op kosten van Leen Bakker, met de garantie dat er binnen een aantal jaren niet nog meer veren gaan knappen, want zo blijf je bezig.
Kan dat niet dan willen we graag dat ze de bank ophalen en ons het aankoopbedrag terug betalen. Wij hebben de factuur met ordernummer 9200180415 nog.

Reactie van de melder van de klacht KarinsCreations

1 jaar geleden - Even een up-date. Gisteravond is er weer een veer geknapt, nu zitten we op dat gedeelte in een diepe kuil, erger kan bijna niet.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door KarinsCreations