Klacht: Slechte kwaliteit eten.

op 19 september 2016 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Op onze reis vanuit Limburg zagen, rond de middag, we bij hotel de Molenhoek de bekende “Toekan”. Het leek ons een goede gelegenheid om even wat te eten. Wat een verkeerde beslissing.
– Om te beginnen was de lunchkaartlang niet zo interessant als we gewend zijn bij de Cantharel.
– Daarna begrepen we niet dat we, in een bijna leeg restaurant, meer dan 20 minuten moeten wachten op een simpele bestelling.
– Meneer had twee gehaktballen op brood”.
Wat een bittere teleurstelling.. Als deze keiharde “stuiterballen ” inderdaad huisgemaakt waren mag de kok wel eens op bijles bij de slager of een chauffeurs café of desnoods een gemiddelde huisvrouw.. Zoek anders een beter bedrijf.
– Mevrouw kreeg het twaalf uurtje. Een uitgedroogd ei, een lauwe kroket en een dito gehakt bal.
Al met al een lunch waarvan de kwaliteit van der Valk onwaardig was.
H.P. van Aperen
Epe

Willen graag van der Valk de gelegenheid geven om zich te revancheren en ons de slechte ervaring te laten vergeten.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Epe74