Klacht: Slechte kwaliteit en pasvorm. Slecht basis patroon gebruikt.

op 01 augustus 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Slechte prijs/kwaliteit verhouding. Is al begonnen bij basis patroon, weet daar alles vanaf heb jaren gewerkt in een bedrijf wat kleding op maat maakte.
Dan de prijs voor zo’n slecht product, gewoon belachelijk!!!
Ook de onverwachte rembourskosten je betaald deze omdat je vertrouwen hebt in de levering, helaas daar kom je na opening van het pakket achter dat dit vertrouwen totaal misplaatst is. Er wordt gewoon geprofiteerd van consument.

Gewenste Oplossing:

Mijn ordernummer is 1606280818504936.
Naam C.Freijser.
Adres Wilhelminastraat 7 4581 AS Vogelwaarde Nederland.

Ik wil een adres waarheen ik de zending gratis retour kan sturen.
De totale orderkosten € 35.49
De totale rembourskosten € 18.77 transactienr 18292173000057993
Terug gestort op mijn rekeningnummer NL04 KNAB 0726 5873 54 zo snel mogelijk.
Zodat dit vervelende probleem opgelost is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 01 augustus 2016 om 21:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 01 augustus 2016 om 22:00 geantwoord

Dit slaat werkelijk nergens op belachelijk!!!
Ik zal contact op nemen met mijn rechtsbijstand verzekering.
Dit is neigt naar bedrog/oplichting.
Er zou meer over gepubliceerd moeten worden over dit soort praktijken.
Ik ga zeker verdere stappen ondernemen om dit uit te zoeken.

Alle klachten die gemeld zijn door C. Freijser