Klacht: Slechte kwaliteit deurtjes

op 21 augustus 2016 over Bruynzeel Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze keuken is ongeveer 10 jaar oud en in die tijd hebben we al 3 maal een ander kastdeurtje moeten kopen omdat de voorkant helemaal loslaat en nu is dat weer het geval bij 2 deurtjes!!

Gewenste Oplossing:

Als er iemand kan komen kijken om te beoordelen hoe dit elke keer kan en dat de deurtjes vervangen worden!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bruynzeel Keukens

Bericht van Bruynzeel Keukens

7 maanden geleden - Goedemiddag, Vervelend om te lezen dat de kwaliteit niet aan de verwachtingen voldoet. De melding is doorgegeven aan onze klantenservice en een van onze collega's zal hierover contact opnemen. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Bruynzeel Keukens ^sj

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bruynzeel Keukens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door prmympu50